Deweloperzy chcą bić kolejne rekordy

26.01.2018
Deweloperzy chcą bić kolejne rekordy Deweloperzy chcą bić kolejne rekordy
Firmy wierzą, że ten rok nie musi być gorszy od ubiegłego. Szukają ziemi i planują kolejne inwestycje.

Jakie plany rozwoju mają firmy budujące mieszkania? Sondę prezentuje serwis nieruchomości Dompress.pl

Eryk Nalberczyński, dyrektor ds. sprzedaży Lokum Deweloper

Planujemy wprowadzać do oferty nowe osiedla z dobrymi adresami. Będziemy także rozbudowywać już prowadzone inwestycje we Wrocławiu i Krakowie. Stawiamy na utrzymanie szerokiej, różnorodnej oferty, która umożliwia sprzedaż na poziomie przynajmniej 1 tys. lokali rocznie. Nieustannie szukamy gruntów pod nowe inwestycje, spełniające określone parametry biznesowe.

Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest

W tym roku planujemy wprowadzić na rynek warszawski kilka projektów. Nowe inwestycje powstaną m.in. na Ochocie (Willa Ochota), Woli (Okopowa 59A), Bielanach (Przy Agorze 6) oraz na pograniczu Pragi-Północ i Targówka (Warszawski Świt).

W tym roku naszym głównym celem jest zwiększenie rocznej sprzedaży oraz zakup gruntów inwestycyjnych w Warszawie. Liczymy na utrzymanie koniunktury. Mamy nadzieję, że rynek nieruchomości będzie się nadal rozwijał.

Zuzanna Kordzi, dyrektor ds. handlowych w Eco Classic

Przygotowujemy się do rozpoczęcia sprzedaży trzech inwestycji mieszkaniowych oraz nowych etapów naszych projektów. Chcielibyśmy utrzymać dotychczasowe tempo sprzedaży mieszkań i zakładaną wielkość oferty.

Przemysław Bednarczyk, wiceprezes zarządu Waryński S.A. Grupa Holdingowa

Głównym celem naszej firmy jest kontynuacja budowy osiedli na warszawskiej Woli, w tym kolejnych etapów Miasta Wola i Stacji Kazimierz. Rozpoczynamy także sprzedaż mieszkań na osiedlu PasteLove w Grodzisku Mazowieckim. Zaplanowaliśmy tam 21 budynków. W tym roku rozpoczynamy również prace związane z inwestycja biurową EQlibrium 2 w Warszawie. W perspektywie najbliższych kilku lat chcemy wyraźnie zaznaczyć swoją obecność na rynku mieszkaniowym oraz biurowy. Planujemy inwestycje w Gdańsku i Wrocławiu.

Marcin Liberski, dyrektor marketingu i sprzedaży w Atlas Estates

Celem firmy jest kontynuowanie strategii stabilnego wzrostu na rynkach nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Już w minionym roku podjęliśmy strategicznie ważne decyzje, których efekty mamy nadzieję obserwować w tym roku. Wkrótce powinniśmy rozpocząć nową inwestycję mieszkaniową przy ulicy Nakielskiej na warszawskiej Woli.

Jeśli chodzi o nieruchomości komercyjne, po inwestycjach w infrastrukturę techniczną i bezpieczeństwo budynku Millennium Plaza przy placu Zawiszy w Warszawie, prowadzimy prace związane z modernizacją części wspólnych wieżowca, które obejmują przede wszystkim lobby główne i hol windowy.

Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service

Planujemy budowę kilku osiedli. Ważna jest dla nas nie tylko ich bezpieczeństwo i funkcjonalność, ale też architektura i estetyka i przestrzeń wokół budynków. Chcemy kontynuować rozwój budownictwa energooszczędnego, a także rozwijać sektor smart home. Każdy dom może zostać stworzony na indywidualne zamówienie i wyposażony m.in. w kolektory słoneczne, panele fotowoltaiczne, gruntowne wymienniki ciepła, a także systemy smart home.

Adam Dąbkowski, dyrektor generalny Nexity Polska

W najbliższych miesiącach skupimy się przede wszystkim na sprzedaży rozpoczętych projektów deweloperskich i pracy nad nowymi. Coraz większym wyzwaniem jest znalezienie atrakcyjnych działek w dużych miastach. Naszym celem jest pozyskanie nowych gruntów.

Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment

Zarówno w tym roku, jak i przyszłych latach zamierzamy kontynuować wprowadzoną niedawno politykę budowy mieszkań w lepszym standardzie, nowoczesnej architekturze, w pobliżu centrów miast, ponieważ na takie lokale jest największy popyt.

Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp

Podobnie jak w ostatnich latach planujemy utrzymanie sprzedaży na poziomie co najmniej 2 tys. mieszkań rocznie.

Dariusz Krawczyk, prezes zarządu Polnord

Naszym celem jest konsekwentny, stabilny wzrost poprzez dalsze wzmacnianie obecności na najważniejszych i największych rynkach deweloperskich w Polsce, głównie warszawskim i trójmiejskim. Poprawa wyników finansowych firmy powinna być zauważalna, gdy zaczniemy ujmować w rachunku zysków i strat rekordowe poziomy sprzedaży mieszkań i kiedy sfinalizujemy sprzedaż biurowców w warszawskim Wilanowie. Zgodnie ze strategią, w 2019 roku spółka zamierza ustabilizować sprzedaż na poziomie 1,5 tys. lokali rocznie i uzyskać 500 mln zł przychodu.

Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom

Zamierzamy kontynuować strategię zakładającą obecność we wszystkich częściach Wrocławia w segmencie mieszkań, loftów i apartamentów. Będziemy rozwijać budowę osiedli społecznych takich jak Forma czy Olimpia Port. Zakładamy również szybki rozwój na nowych rynkach - w Trójmieście, Łodzi, Krakowie i Poznaniu. Chcąc zapewnić klientom zróżnicowaną ofertę, planujemy dalsze zakupy gruntów we Wrocławiu i Krakowie oraz uzupełnienie banku ziemi w Łodzi, Poznaniu i Trójmieście. Filarami naszej strategii jest dywersyfikacja oferty sprzedażowej pod względem lokalizacji, ceny i struktury mieszkań. Rozwijamy wiele usług komplementarnych, których przykładem może być Klub Klienta.

Małgorzata Szwarc-Sroka, członek rady nadzorczej J.W. Construction Holding

Naszym priorytetem jest działanie na bezpiecznym poziomie, zapewniającym satysfakcjonujące wyniki i przepływy finansowe. Mocno stawiamy na dywersyfikację przychodów. W ofercie mamy zarówno mieszkania, jak i aparthotele, którymi zarządzamy.

W tym roku planujemy otwarcie nowego aparthotelu Varsovia Apartamenty Kasprzaka w Warszawie, który zaoferuje 321 apartamentów. Czekamy też na pozwolenie na budowę trzeciego obiektu, który wejdzie w skład sieci Varsovia Apartamenty przy ulicy Pileckiego oraz aparthotelu Bernadowo Apartments przy ulicy Spokojnej w Gdyni.

Więcej na: rp.pl

 

Zobacz również

Masz pytania?
Zadzwoń, napisz

Godziny otwarcia
pon - pt: 09:00 - 17:00



T: (12) 376-72-48
E: 


Biuro sprzedaży
Wawel Service
Plac Na Groblach 21
31-101 Kraków

Nasz serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies, aby zapewnić jak najwyższy poziom obsługi. Wykorzystujemy pliki cookies m. in. w celu: personalizacji reklam, poprawienia dostępności strony oraz zbierania danych dotyczących ruchu na stronie. Dzięki tej technologii możemy lepiej dostosować nasze treści i rozwiązywać wszelkie problemy z jakimi możesz się spotkać. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu, wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem serwisu reklamodawców lub partnerów.

Państwa dane osobowe są także przedmiotem profilowania.

Możesz zarządzać swoimi preferencjami dotyczącymi wykorzystywania plików cookies.

Więcej o wykorzystywaniu plików cookies przeczytasz w naszej Polityce Cookies.

Ustawienia plików cookie

Niezbędne pliki cookie

Pliki cookie niezbędne do świadczenia usług oraz zapewniania bezpieczeństwa użytkowników (np. zapobieganie fałszerstwom żądań w komunikacji http). Wykorzystywane są one przez serwis WWW m. in. w celu identyfikacji sesji użytkownika.

  • PHPSESSID – cookie wykorzystywany przez back-end serwisu www dla identyfikacji sesji użytkownika. Wygasa po zakończeniu sesji.
  • checkedSession– cookie wykorzystywany przez back-end serwisu www dla identyfikacji sesji użytkownika. Wygasa po zakończeniu sesji.
  • callpage-widget-version - plik cookie używany przez komunikator callpage, używany do identyfikacji komunikatora na stronie. Wygasa po zakończeniu sesji.

Pliki cookie służące do analizy

Pliki cookie wykorzystywane są do analizy ruchu na stronie WWW i pozwalające na badanie jej wydajności. W tym celu serwis www korzysta z narzędzi od Google (Analytics oraz Tag Manager), co wiąże się z przekazywaniem danych poza EOG o czym więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

  • _ga – plik cookie instalowany przez Google Analytics, zlicza odwiedzających, sesje oraz dane z prowadzonych kampanii. Ponadto umożliwia rejestrować korzystanie z serwisu dla prowadzenia statystyk. Wygasa po 2 latach.
  • _gid – plik cookie od Google, który zbiera informacje jak użytkownik korzysta z serwisu www (np. odwiedzone strony, czy czas spędzony na określonej podstronie). Wygasa po 1 dniu.
  • m_vis_id– plik cookie od matomo, który zawiera identyfikator użytkownika. Wygasa po zakończeniu sesji.
  • used_user – plik cookie, który zbiera informacje jaki użytkownik korzysta z serwisu www. Wygasa po zakończeniu sesji.
  • powik_... - pliki cookie, które zawierają pobrane informacje o odwiedzinach danych inwestycji przez użytkownika w celu ułożenia ich według preferencji użytkownika. Wygasają po 4 dniach.
  • user – plik cookie, który przechowuje inhttps://wawel-service.pl/polityka-prywatnosciformacje o emailu użytkownika. Wygasa po zakończeniu sesji.

Reklamowe pliki cookie

Plik cookie umieszczany przez Facebooka do wyświetlenia reklam po opuszczeniu serwisu.

  • _fbp – plik cookie jest umieszczony przez Facebooka do wyświetlenia reklam po opuszczeniu serwisu, w trakcie sesji użytkownika z Facebook. Wygasa po 3 miesiącach.
Napisz do nas, odpowiemy
x