Firma deweloperska pomoże wziąć kredyt

10.01.2017
Firma deweloperska pomoże wziąć kredyt Firma deweloperska pomoże wziąć kredyt

Pomoc dewelopera przy kredycie na mieszkanie

W jaki sposób firmy deweloperskie pomagają klientom w zaciągnięciu kredytu na mieszkanie? Sondę prezentuje serwis nieruchomości Dompress.pl:

Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp

W zależności od inwestycji udział klientów kredytowych waha się od 20 do niemal 90 proc. Dlatego też w naszych biurach sprzedaży oferujemy usługi doradców finansowych, którzy służą pomocą w przejściu procedury kredytowej. Jesteśmy otwarci na zmiany w harmonogramie płatności. Staramy się o najlepszą ofertę kredytową dla klientów.

Adrian Potoczek, dyrektor sprzedaży w Wawel Service:

Oferujemy czasową spłatę kredytu zaciągniętego przez kupującego, własne kredytowanie, elastyczne harmonogramy wpłat, przedłużone terminy płatności oraz program „Zamień stare na nowe". Mamy własnych doradców finansowych, wykończenia wnętrz, kredyty pomostowe.

Wioletta Kleniewska, dyrektor marketingu i sprzedaży w Polnord:

Nasi klienci mogą liczyć na doradztwo dotyczące finansowania zakupu. Indywidualnie ustalamy harmonogram wpłat za mieszkanie, możemy także pokryć koszty aktu notarialnego. Oferujemy pomoc przy formalnościach związanych z ubieganiem się o dofinansowanie w ramach programu "MdM". Osoby, które zdecydują się skorzystać z usług doradcy finansowego, mogą dodatkowo otrzymać kartę rabatową lub kartę prepaid o wartości do 7 tys. zł.

Teresa Witkowska, dyrektor sprzedaży Red Real Estate Development:

Harmonogram płatności dostosowujemy do możliwości klienta oraz wymogów banków. To ważne, zwłaszcza w segmencie popularnym, gdyż niejednokrotnie wkład własny jest powiązany z uruchomieniem pierwszej transzy kredytu. Współpracujemy z doradcami, którzy przedstawiają rozwiązania dostosowane do potrzeb i możliwości finansowych klientów.

Przy zakupie mieszkań w inwestycjach w Warszawie i we Wrocławiu oferujemy system płatności 10/90. Podpisując umowę deweloperską, można wpłacić jedynie 10 proc. wartości nieruchomości, a pozostałą część (90 proc.) przy odbiorze kluczy. Kupującym mieszkania na osiedlu w Poznaniu proponujemy płatność w systemie 15/85.

Mirosław Bednarek, prezes zarządu Matexi Polska:

Współpracujemy z finansowymi doradcami zewnętrznymi. Zdajemy sobie sprawę z trudności wiążących się z zakupem mieszkania czy przedłużającymi się decyzjami kredytowymi, staramy się więc zawsze zachować elastyczność.

Michał Sapota, prezes zarządu spółki Murapol:

Klientom, którzy finansują zakup mieszkania kredytem hipotecznym, oferujemy indywidualne wsparcie w pozyskaniu środków z banku. W każdym naszym oddziale mamy co najmniej jednego doradcę kredytowego, który pomaga wypełniać wnioski kredytowe oraz koordynuje proces pozyskania finansowania.

Współpracując z 25 bankami, jesteśmy w stanie zaoferować klientowi najatrakcyjniejsze dla niego warunki kredytowe w pełni uwzględniające jego sytuację finansową. Wyręczamy klienta w pozyskiwaniu dodatkowych wymaganych przez banki dokumentów. Nieco inną ofertę przygotowaliśmy dla klientów inwestycyjnych, którzy kupują mieszkania na wynajem. Oferujemy im harmonogram płatności 10/90.

Krzysztof Foder, dyrektor ds. sprzedaży Bouygues Immobilier Polska:

W przeciwieństwie do większości deweloperów nie finansujemy inwestycji z kredytów bankowych. Nasi klienci dokonują wpłat zgodnie z postępami prac na budowie. W naszych biurach sprzedaży pracują doradcy finansowi, którzy bezpłatnie pomagają w wyborze najlepszego finansowania. Gdy klient skorzysta z kredytu mieszkaniowego, otrzymuje kartę przedpłaconą o wartości 0,5 proc. Kupujący dostają też karty rabatowe do sklepów z wyposażeniem wnętrz.

Małgorzata Ostrowska, członek zarządu oraz dyrektor pionu marketingu i sprzedaży w J.W. Construction Holding:

Oferujemy mieszkania w różnych cenach, w tym także w ramach programu "MdM". Konsultanci z naszego działu kredytowego pomagają w sprawdzeniu zdolności kredytowej oraz załatwieniu wszelkich bankowych formalności.

Michał Świderski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Marvipol Development:

Oferujemy pomoc przy pozyskaniu kredytu, współpracując z wyspecjalizowanym podmiotem. Harmonogramy wpłat staramy się dopasować do potrzeb klientów.

Zuzanna Kordzi, dyrektor ds. handlowych w Eco Classic:

Staramy się być elastyczni, zwłaszcza gdy kupujący czeka na pieniądze ze sprzedaży starego mieszkania lub przedłużają się procedury kredytowe.

Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest:

Współpracujemy z doradcami finansowymi, którzy znają oferty kredytowe niemal wszystkich banków. Dzięki temu klienci mają wybór i szansę na bardzo dobre warunki finansowania. Osoby korzystające z usług naszych doradców mogą liczyć na specjalne warunki zakupu mieszkań.

To m.in. wydłużenie harmonogramu płatności, brak odsetek w przypadku ewentualnych opóźnień w płatnościach. Przede wszystkim jednak klienci mogą odstąpić od umowy w przypadku nieuzyskania kredytu - i to bez jakichkolwiek konsekwencji.

Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom:

Ponad 1 tys. mieszkań z naszej oferty zostało objętych programem "Spłacamy Twoje raty". Nasza firma spłaci nawet 18 rat za mieszkanie, które powstaje. Kupujący mają również możliwość skorzystania z dopłat w programie "MdM". W ramach bezpłatnego doradztwa kredytowego klienci mogą się zapoznać z ofertą 26 banków.

Yael Rothschild, prokurent Mill-Yon Gdańsk:

Większość naszych inwestycji to apartamentowce. Klienci kupujący mieszkania w takich budynkach z reguły nie korzystają z kredytu. Tym, którzy go zaciągają, obsługująca nas firma doradztwa kredytowego oferuje bezpłatne ubezpieczenie nieruchomości i ubezpieczenie na życie przez rok oraz zwrot opłaty za wycenę bankową, a także karty przedpłacone do 0,4 proc. kwoty kredytu (na pokrycie kosztów notarialnych lub prowizji i ubezpieczeń bankowych).

Ewelina Krosta, reprezentująca WAN:

W przypadku przedłużających się procedur kredytowych nie wymagamy dodatkowych wpłat za aneks przedłużający umowę. Harmonogram wpłat ustalamy indywidualnie.

Przemysław Bednarczyk, wiceprezes zarządu Waryński S.A. Grupa Holdingowa:

Ewentualne rabaty i oferowane klientom zachęty zależą od wielu czynników. Klienci zawsze mogą liczyć na doradztwo kredytowe.

Więcej na: rp.pl

Dowiedz się również, jak negocjować cenę mieszkania z deweloperem.

Zobacz również

Deweloperzy znów chcą bić rekordy. Planują wprowadzić od oferty więcej mieszkań niż w 2016 roku.
02.01.2017
Masz pytania?
Zadzwoń, napisz

Godziny otwarcia
pon - pt: 09:00 - 17:00



T: (12) 376-72-48
E: 


Biuro sprzedaży
Wawel Service
Plac Na Groblach 21
31-101 Kraków

Napisz do nas, odpowiemy
x